Auris College Goes Aurislogo

Contact


Auris College Goes

Bergweg 6

4461 NB Goes

T (0113) 217148

E auriscollegegoes@auris.nl

Deel deze pagina


Stel een vraag

Management

Marcel Provoost

Regiodirecteur 

Michiel van Wijnen

Teamleider Onderbouw

Marieke Deneken

Teamleider Bovenbouw

Logopedisten en gedragsdeskundige

Karlijn Maurer

Logopedist

Loes Mathijssen

Logopedist

Hanna de Visser

Gedrags-deskundige

Intern begeleiders en stagecoördinator

Natascha Convents

ZoCo onderbouw

Antine Koevoets

ZoCo bovenbouw

Wouter van der Linden

Stage-coördinator

Ondersteuning

Jacoline Beun

Secretaresse

Peter Cijvat

Conciërge

Roy van der Maas

ICT-er

 

  • Communicatief redzaam
  • Communicatief redzaam

    Communicatie met volwassenen, met leeftijdgenoten en later met collega's en je leidinggevende wordt op het Auris College Goes aangeleerd. Deze vaardigheden ontwikkelen zich bij onze leerlingen niet als vanzelf. Het vak 'communicatieve redzaamheid' staat daarom op het rooster van alle leerlingen.

  • Sociaal gedrag
  • Sociaal gedrag

    Sociaal gedrag ontwikkelt zich bij onze leerlingen niet vanzelf. Voor jezelf opkomen, op een goede manier met anderen omgaan leren wij de leerlingen aan bij het vak 'sociaal gedrag'.

  • Zelfstandigheid
  • Zelfstandigheid

    Je werk kunnen plannen, je school- en/of werkspullen organiseren, vervolgstappen kunnen zetten. Heel belangrijk om na het Auris College Goes aan het werk te kunnen komen en blijven. Deze zaken zijn ook belangrijk om de stap naar vervolgonderwijs te kunnen maken. Leerlingen kunnen zich deze vaardigheden eigen maken in het vak 'leren leren'.

  • Autonomie
  • Autonomie

    Wij betrekken leerlingen in hun onderwijs en de keuzes die daarin gemaakt moeten worden. Wij betrekken hen bij hun eigen vorderingen en ontwikkelingen. Voorbeelden hiervan zijn de keus voor techniek, zorg en welzijn, economie of groen, het behalen van de leerdoelen bij verschillende vakken en het bespreken van de ontwikkelingsperspectieven met de leerling tijdens het mentoruur.

  • Passend vervolg
  • Passend vervolg

    We streven ernaar dat onze leerlingen communicatief, sociaal en zelfstandig zijn en klaar zijn voor arbeid, vervolgonderwijs op het ROC of vervolgonderwijs in het regulier voortgezet onderwijs.