Auris College Goes Aurislogo

Contact


Auris College Goes

Bergweg 6

4461 NB Goes

T (0113) 217148

E auriscollegegoes@auris.nl

Deel deze pagina


Stel een vraag

Docenten en mentoren

 

Sanne Zonnenberg

Mentor 

Angenie van der Made

Leraarondersteuner AO

Marja Heijboer

Mentor 

 

Kees Westerweel

Leerkracht

Pascal Huyskens

Mentor 
Vakleerkracht lichamelijke opvoeding

Annet Wesdorp

Mentor 

Ebrina de Graaff

Mentor

Rudy van de Brande

Mentor  
Sectorleerkracht Techniek

Ronald Aarts

Mentor 
Sectorleerkracht Groen

Wouter van der Linden

Mentor AB 
Zorgcoördinator Arbeidstoeleiding

Gildo Houtekamer

Mentor

Gerard Stapper

Mentor en sectorleerkracht Economie

Antine Koevoets

Mentor
Sectorleerkracht Dienstverlening en Zorg
Zorgcoördinator Bovenbouw

Sione van Leeuwen

Mentor

Petra Kopmels

Vakleerkracht zorg en welzijn en zelfzorg

Hannie Soolsma - Muller

Vakleerkracht Engels

Natasha Convents

Mentor
Zorgcoördinator Onderbouw
   
  • Communicatief redzaam
  • Communicatief redzaam

    Communicatie met volwassenen, met leeftijdgenoten en later met collega's en je leidinggevende wordt op het Auris College Goes aangeleerd. Deze vaardigheden ontwikkelen zich bij onze leerlingen niet als vanzelf. Het vak 'communicatieve redzaamheid' staat daarom op het rooster van alle leerlingen.

  • Sociaal gedrag
  • Sociaal gedrag

    Sociaal gedrag ontwikkelt zich bij onze leerlingen niet vanzelf. Voor jezelf opkomen, op een goede manier met anderen omgaan leren wij de leerlingen aan bij het vak 'sociaal gedrag'.

  • Zelfstandigheid
  • Zelfstandigheid

    Je werk kunnen plannen, je school- en/of werkspullen organiseren, vervolgstappen kunnen zetten. Heel belangrijk om na het Auris College Goes aan het werk te kunnen komen en blijven. Deze zaken zijn ook belangrijk om de stap naar vervolgonderwijs te kunnen maken. Leerlingen kunnen zich deze vaardigheden eigen maken in het vak 'leren leren'.

  • Autonomie
  • Autonomie

    Wij betrekken leerlingen in hun onderwijs en de keuzes die daarin gemaakt moeten worden. Wij betrekken hen bij hun eigen vorderingen en ontwikkelingen. Voorbeelden hiervan zijn de keus voor techniek, zorg en welzijn, economie of groen, het behalen van de leerdoelen bij verschillende vakken en het bespreken van de ontwikkelingsperspectieven met de leerling tijdens het mentoruur.

  • Passend vervolg
  • Passend vervolg

    We streven ernaar dat onze leerlingen communicatief, sociaal en zelfstandig zijn en klaar zijn voor arbeid, vervolgonderwijs op het ROC of vervolgonderwijs in het regulier voortgezet onderwijs.

  • DCCookieLaw